فریب نخور....

فریب نخور....

برای فریب دادن،
عده ای را شیر میکنند
و عده ای را خر
بازنده، بازنده است چه درنده چه چرنده!!!



نظرات شما عزیزان:

♏ÂĦ$ÂИ
ساعت20:59---16 شهريور 1393
گیتار ...

شب و دستانی که از حرکت ایستاده اند...

سیم ...

انگشتان و چشم هایی که به کوک ساز خیره مانده اند...

دستم را روی سیم ها حرکت می دهم و از نت ها میخواهم فریاد سر دهند...

"دو" بر سر دو راهی...

"ر"رنگ می بازد...

"می" در میانه ی راه می ماند...

"فا" به فالش می رسد...

و "س" سلانه سلانه می آید...

"لا" لالایی می خواند...

و "سی" تنها بازمانده ی اعجاز روزگار...

تنهای تنها سکوت را معنی می کند...

دیگر نت ها هم دل به دل سکوت داده اند ...

و منتظر اشاره ی انگشتانم هستن برای همنوایی و هم دردی ...

تنها بازمانده برای من همین گیتار است و صدایی که در دست باد است...

شاید نت ها بازگردند روزی...

و سکوت را با موسیقی تبدیل به فریادی شگرف کنند ...

من خودم هستم و یک حس غریب...

و سازی که هر شب تنهایی را با نت سکوت می نوازد...

و آسمانی از شعر های نخوانده...

راز من و گیتارم همین جاست...

او سکوت را تعبیر میکند و من دل به دل سیم هایش می دهم...

تا شاید دست هایم با او هم نوا شوند...


الهه ... نمکدون
ساعت22:32---13 اسفند 1392
محشر بود نازنین جون
پاسخ: قربونت


رضا
ساعت14:38---5 اسفند 1392
چرنده

درنده

خرنده

.

هههههمممم

خوشمان آمد
پاسخ:اهووووووووووم!!!!!!:)


دهیوپت
ساعت10:32---3 اسفند 1392
سلام.

بلا نسبت ، اونایی رو که شیر میکنن درشون جوهره خریت هس و اونایی رو که خر می کنن خودشونو شیر فرض کردن آفرین به خودم...


پاسخ:البته، البته


reza
ساعت19:31---2 اسفند 1392
دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند؟

گفته بودم مردم اینجا بدند!

دیدی ای دل ساقی جانت شکست؟

آن عزیزت عهد و پیمانت شکست!

دیدی ای دل در جهان یک یار نیست؟

هیچکس در زندگی غمخوار نیست!

دیدی ای دل حرف من ییجا نبود؟

از برای عشق اینجا جا نبود؟

نوبهار عمر را دیدی چه شد؟

زندگی را هیچ فهمیدی چه شد؟

دیدی ای دل دوستی ها بی بهاست؟

کم ترین چیزی که میابی وفاست؟

ای دل اینجا باید از خود گم شوی!

*عاقبت همرنگ این مردم شوی*


عشق2طرفه
ساعت12:03---30 بهمن 1392
کاش باطن ادما رو میشد مثل ظاهرشون دید

مطلب خوبی بود دمت گرم نازنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:اینه رسمش,,,,, ] [ 13:52 ] [ دختر رویایی ]
[ ]